söndag 11 januari 2009






Västra Ämtervik, med sjön Fryken alldeles bredvid.

Jag behöver gå tillbaka till sommarens bilder - för att inte bli trött och kanske t o m ledsen av dagens väder. Efter underbara kalla dagar, med lite vitt puder och rimfrost. Dagar som lyst och glimmat och fått mig att le och känna tacksamhet.


Idag har jag inte ens lust att gå ut, fast både jag och hunden Alice behöver det.

Alice, förresten, ser ni flygande förbi, på denna underbara bild min svärdotter Michele tog i somras. Det finns lite fart i henne... Man kan knappt tro det är sant när hon springer förbi. Det gäller att hålla händerna rakt utefter kroppen.
Hon ääälskar att springa!

Nu känns det lite bättre, trots regn och starka vindar.

Alice! Ska vi ta en promenad?

Margaretha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar